27.09.2024
Aika: 27.9 klo 9.00-10.30
Paikka: Teams
Kenelle: Läsnä- tai etätapahtumia järjestäville tai niitä markkinoiville henkilöille, jotka haluavat oppia saavutettavan tapahtuman periaatteista.
Mitä hyödyt: Kuulet, miten Suomen Partiolaiset ja Vates-säätiö ovat kehittäneet omien tapahtumiensa saavutettavuutta ja niistä viestimistä. Saat vinkkejä omien tapahtumien saavutettavuuden huomioimiseen.
Hinta: Tilaisuus on maksuton.
Tervetuloa Vatesin viestinnän tilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan siitä, millaisia asioita läsnä- ja etätapahtumien järjestämisessä kannattaa huomioida, jotta ne olisivat mahdollisimman monelle saavutettavia. Mahdollisuus kysellä ja jakaa myös omia kokemuksia ja vinkkejä muille!
Klo 9 Tilaisuuden avaus
Partiolaisten Helppo tulla -tunnuksella kuvataan tapahtumien saavutettavuutta
Suomen Partiolaisten yhdenvertaisuuden ja moninaisuuden asiantuntija Petra Valkonen esittelee partiossa käytettävää Helppo tulla -tunnusta.
Tunnus auttaa tapahtumien tekijöitä suunnittelemaan saavutettavampia tapahtumia ja kuvaa myös osallistujille tapahtumien saavutettavuutta.
Voit tutustua tunnukseen jo etukäteen: https://www.partio.fi/partiolaiselle/apua-ja-ohjeita/tapahtumien-saavutettavuus/helppo-tulla-tunnus/
Miten Vates-säätiö toteuttaa tapahtumissaan saavutettavuutta?
Vates-säätiön tapahtuma-asiantuntija Iida Mikkola kommentoi Petra Valkosen puheenvuoroa ja tapahtumasaavutettavuuden periaatteita ja miten niitä voi soveltaa kaiken kokoisissa organisaatioissa. Kommenttipuheenvuorossa esitellään myös Vates-säätiön käytössä olevia tapahtumaprosesseja, joilla pyritään parantamaan tilaisuuksien saavutettavuutta.
Klo 10.30 tilaisuuden päätös
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 24.9.2024
Lisätietoa:
Viestintävastaava Kati Savela-Vilmari
kati.savela-vilmari(at)vates.fi
puh. 044 587 9568
Ilmoittautuminen ja muut käytännön asiat:
Asiantuntija, tapahtumat
Iida Mikkola
iida.mikkola@vates.fi
puh. 0408369869
Disability Employment Forum 2024
Astma ja työ – 1,5 miljardin haaste!
Vatesin aamukahvikeskustelut: Mikko Räsänen, EK
Arvostava, läsnäoleva kohtaaminen haastavissa asiakastilanteissa